Prezentacija Smjernica za procjenu inkluzivnog razvoja škola

Kategorije

DRUŠTVENE MREŽE

1,788ObožavateljiLike
10SljedbeniciSlijediti
14PretplatniciPovežite se

Ministarstvo prosvjete, znanosti, kulture i športa Županije Posavske i Misija OESS-a BiH organizirali su danas (18.11.) prezentaciju Smjernica za procjenu inkluzivnog razvoja škola i obuku o dostupnim alatima za istraživanje na internetu (on-line survey tools). Prezentacija je održana u Školskom centru fra Martina Nedića u Orašju, a sudjelovali su predstavnici osnovnih i srednjih škola s područja Županije Posavske (ravnatelji te po jedan pedagog i nastavnik), Nihad Mešić i Dragan Vuković, predstavnici Misije OESS-a BiH i Zorica Raguž-Osmanagić kao predstavnica ministarstva. Poslije je za nastavnike i pedagoge organizirana Obuka o dostupnim alatima za istraživanje na internetu (on-line survey tools).

-Smjernice za procjenu inkluzivnog razvoja škola primjenom Indeksa inkluzivnosti koriste se za samoprocjenu rada u školama, za izgradnju inkluzivne kulture u školi, inkluzivne prakse i inkluzivnih politika. Svi dokumenti koji se donose s razine ministarstva, do razine škole moraju imati ugrađene principe inkluzivnosti. Na ovome su radili predstavnici svih ministarstava obrazovanja i pedagoških zavoda (10 županija, Brčko Distrikta i Republike Srpske). Radna skupina je pripremila dokument koji se naziva Smjernice za procjenu inkluzivnog razvoja škola koji će koristiti u radu u školama, izjavio je Nihad Mešić, službenik za obrazovanje u OESS-u BiH ureda u Tuzli.

-Cilj je potaknuti škole na samoprocjenu razvoja inkluzivnosti, isticati primjere dobre prakse u školama i uočiti slabosti koje treba otkloniti kroz planiranje aktivnosti u Školskom razvojnom planu, izjavila je predstavnica ministarstva Zorica Raguž-Osmanagić.

U ime OŠ fra Ilije Starčevića Tolisa, pedagoginja Slobodanka Živković izjavila je kako je Indeks inkluzivnosti metodologija koju su počeli primjenjivati od 2016. godine te kako je angažiranje asistenta u nastavi, osnivanje tima za pisanje projekata i unaprjeđenje suradnje između svih subjekata odgojno-obrazovnog procesa ono što su postigli kroz provedbu Indeksa inkluzivnosti u školi.