Trening OSCE-a BH u Orašju „Upravljanje projektnim ciklusom“ za školske razvojne timove

Kategorije

DRUŠTVENE MREŽE

1,781ObožavateljiLike
9SljedbeniciSlijediti
14PretplatniciPovežite se

U skladu sa potrebom izraženom od strane školskih razvojnih timova za Indeks inkluzivnosti, i isticanjem potrebe jačanja kapaciteta škola da same apliciraju na dostupne fondove, Misija OSCE-a u BiH (Tuzla) organizirala je u Orašju dvodnevni (28.i 29.lipanj) trening na temu „Upravljanje projektnim ciklusom“ za školske razvojne timove.  Trening „Upravljanje projektnim ciklusom“ omogućuje upoznavanje sudionika sa svim elementima i fazama projektnog ciklusa, počevši od analize zainteresiranih strana, problema, ciljeva i rizika, do izrade logičkog okvira, aktivnosti, proračuna i vremenskog plana aktivnosti (Gantogram).

Trening je organiziran za 28 predstavnika školskih razvojnih timova za Indeks inkluzivnosti iz cijele županije. Na početku rada sve je u ime Ministarstva prosvjete, znanosti, kulture i športa Županije Posavske pozdravila prosvjetna inspektorica Zorica Raguž Osmanagić. Osim jačanja kapaciteta timova da razrade i realiziraju prioritete iz svojih razvojnih planova identificiranih kroz primjenu metodologije Indeksa inkluzivnosti, trening je i prilika da razmjene iskustva, uspostave međuškolsku potporu i suradnju na unapređenju inkluzivnih vrijednosti u školama županije, ističe Larisa Kukuric Službenica za obrazovanje OESS Tuzla.

Trening se takođe bavi i objektivno provjerljivim pokazateljima i sredstvima provjere, te nadgledanjem i evaluacijom svih faza projektnog ciklusa. Trening vodi certificirana trenerica OESS-a Samra Ramić, a koncipiran je na praktičnim primjerima, odnosno nekim od prioriteta iz školskih razvojnih planova pretočenim u formu projekta. Očekivanja su da će trening osnažiti školske razvojne timove u razradi i implementaciji prioriteta identificiranih kroz primjenu metodologije Indeksa inkluzivnosti, i uopće u namicanju sredstava potrebnih za unapređenje života i rada u školama, ističu iz OSCE-a BiH (Tuzla).