Unaprijediti kvalitet obrazovanja kroz uvođenje metodologije Indeksa inkluzivnosti

841

Misija OESS-a u BiH, u suradnji s Ministarstvom prosvjete, znanosti, kulture i sporta ŽP, dvodnevnom radionicom u Orašju zaključila je obuku o temama obrazovanja za društvenu pravdu i primjenu metodologije Indeksa inkluzivnosti. Obuke su organizirane za članove školskih razvojnih timova svih predškolskih ustanova i osnovnih i srednjih škola iz općina Orašje, Domaljevac-Šamac i Odžak, s ciljem sustavnog uvođenja Indeksa inkluzivnosti u sve obrazovne institucije ŽP.
Indeks inkluzivnosti je metodologija za samoprocjenu škola i predškolskih ustanova koja pomaže školskim zajednicama da kroz izradu i provedbu školskih razvojnih planova unaprijede kvalitet obrazovanja sve djece sukladno njihovim mogućnostima, kroz uključivanje djelatnika škole, roditelja, učenika i lokalne zajednice.
To se, uz ostalo, odnosi na pružanje mogućnosti učenicima da svojim prijedlozima još više utječu na događanja u školi, omogući vršnjačku pomoć u učenju, uključivanje svih učenika u aktivnosti u školi te nastavljanje s pružanjem pomoći učenicima s teškoćama u učenju. Pored toga treba raditi i na otklanjanju arhitektonskih barijera za djecu s posebnim potrebama kao i nastaviti i proširivati aktivnosti na suzbijanju vršnjačkog nasilja, rečeno je tijekom radionica.