Više

    Javni natječaj

    Najčitanije

     

     

     

     

     

    Temeljem članka 62. Zakona o službenicima i namještenicima u tijelima državne službe u Županiji Posavskoj („Narodne novine Županije Posavske“, broj: 9/13, 11/13 i 2/14) općinski načelnik općine Domaljevac-Šamac, dana 07. 12. 2015. godine, objavljuje:

    J A V N I   N A T J E Č A J
    za prijem djelatnika

    1. Naziv radnog mjesta

    a) Viši samostalni referent za lokalni razvoj u Službi za financije i gospodarstvo, Odsjek za gospodarstvo općine Domaljevac-Šamac,
    b) Viši samostalni referent za upravne poslove katastara u Službi za pravne poslove, urbanizam i katastar općine Domaljevac-Šamac,
    c) Viši referent za poslove pisarnice i pismohrane u Službi za pravne poslove, urbanizam i katastar općine Domaljevac-Šamac,
    d) Viši samostalni referent za društvene djelatnosti i branitelje iz Domovinskog rata u Službi za civilnu zaštitu i branitelje iz domovinskog rata općine Domaljevac-Šamac.

    2. Opis radnog mjesta

    a) Viši samostalni referent za lokalni razvoj obavlja sljedeće poslove:
    – sudjeluje u pripremi i izradi strategije razvoja općine, te operativnih planova za realizaciju strategije;
    – prikuplja i selektira podatke potrebne za izradu razvojnih projekata;
    – kontaktira i surađuje sa nosiocima vlasti na višim nivoima ( državnim, federalnim i kantonalnim) sa ciljem implementacije proračunskih sredstava odobrenih sa tih nivoa;
    – prati realizaciju općinskih investicionih planova i surađuje sa drugim općinskim službama;
    – sudjeluje u pripremi projekata ruralnog razvoja u cilju povećanja: 1. konkurentnnosti ruralnog područja, 2. razvoja ruralne infrastrukture, 3. podrška mladim poljoprivrednicima, 4. stručno osposobljavanje u radu u poljoprivredi;
    – sudjeluje u izradi projekata za zaštitu okoliša na ruralnom području : 1. u cilju očuvanja autohtonih biljnih i životinjski vrsta, 2. organska proizvodnja;
    – redovno prati objavljene pozive svih relevantnih subjekata za finansiranje projekata i zajedno sa nadležnom službom priprema projektnu dokumentaciju za prijavu projekta za finansiranje od strane viših nivoa nivoa vlasti te uspostavlja i održava potrebnu komunikaciju sa istima;
    – samostalno i u suradnji sa načelnikom općine komunicira sa višim organima vlasti, naročito po pitanju osiguranja podrške (financijske i druge) za sprovođenje Strategije;
    – Izrađuje plan komunikacije/promocije Strategije i prioriteta (unutar općine, mjesnih zajednica, prema važnim potencijalnim investitorima, partnerima i sufinancijerima, višim nivoima vlasti…), priprema promotivne materijale i zajedno sa načelnikom i pomoćnicima sudjeluje u realizaciji;
    – redovno prati realizaciju dodijeljenih projekata i na osnovu prikupljenih pokazatelja i informacija, pruža potrebnu pomoć službama i priprema prijedlog mjera za unapređenje realizacije ( uključivanje potrebnih službi/izvršilaca, pojednostavljenje određenih postupaka, procedura ili incijative za promjene propisa koji imaju negativan utjecaj na lokalni razvoj);
    – formira bazu podataka iz djelokruga svoga rada, po potrebi obavlja i druge stručne poslove iz djelokruga općine prema zahtijevu i uputama Šefa službe i načelnika općine.

    b) Viši samostalni referent za upravne poslove katastara obavlja sljedeće poslove:
    – vodi sve vrste katastarskih evidencija,
    – izdaje izvatke iz tih evidencija,
    – provodi promjene u katastarskom operatu,
    – zaprima podneske, akte, žalbe, dopise,
    – zaprima prijave za provođenje promjena u katastarskom operatu,
    – obračunava naknade usluga za katastar,
    – arhivira, čuva i izdaje na pregled dokumentaciju premjera,
    – radi izvještaje iz katastarskog operata,
    – vrši obračun katastarskog prihoda,
    – sastavlja obrasce prijave za promjenu stanja u katastru nekretnina i katastru zemljišta,
    – vrši administrativno-tehničke poslove u postupku upisa promjena u katastarskom operatu,
    – temeljem rješenja o dozvoli promjene stanja u katastarskom operatu, provodi promjene u računalnom operatu,
    – pruža tehničku pomoć i daje potrebna obavještenja strankama vezano za stanje u katastarskom operatu,
    – kompletira i čuva općinsku katastarsku dokumentaciju,
    – izdaje potvrde i uvjerenja iz katastarskog operata,
    – izdaje prijepise posjedovnih listova,
    – izrađuje i izdaje preslike katastarskih planova,
    – vrši identifikacije starog i novog premjera,
    – vrši usuglašavanja starog i novog stanja u katastarskom operatu,
    – planira i sprovodi aktivnosti prijema građana u Centru za pružanje usluga građanima te pruža savjete i tehničku pomoć građanima,
    – priprema i osigurava dostupnost vodiča, brošura, formulara i uputa za usluge općinskih službi,
    – priprema prijedloge za poboljšanje kvalitete materijala za građane i podnosi prijedloge manageru Centra,
    – upućuje prijedloge za izmjene i poboljšanje kvalitete rada u Centru za pružanje usluga, manageru Centra,
    – obavlja i druge poslove iz djelokruga Službe po nalogu pomoćnika Općinskog načelnika i Općinskog načelnika.

    c) Viši referent za poslove pisarnice i pismohrane obavlja sljedeće poslove:
    – pruža usluge građanima u Centru za pružanje usluga iz svoje nadležnosti, u skladu sa opisom poslova,
    – vrši prijam zahtjeva, pošte i ostale podneske, njihovo pregledanje i raspoređivanje,
    – izdaje potvrde o prijemu podnesaka,
    – priprema uvjerenja iz oblasti opće uprave o kojima se vodi službena evidencija,
    – vrši ovjeru potpisa, rukopisa i prijepisa, ugovora i fotokopija,
    – vrši izdavanje i popunu radnih knjižica,
    – vrši registraciju ugovora o zapošljavanju,
    – brine se o upotrebi i čuvanju pečata, štambilja i žigova, kojima se potvrđuje ovjera,
    – planira i sprovodi aktivnosti prijema građana u Centru za pružanje usluga građanima te pruža savjete i tehničku pomoć građanima,
    – obavlja usmjeravanje podnesaka i pružanje informacija o općinskim službama,
    – izdaje formulare i druge dokumente za koje je ovlašten,
    – priprema i osigurava dostupnost vodiča, brošura, formulara i uputa za usluge općinskih službi,
    – priprema prijedloge za poboljšanje kvalitete materijala za građane i podnosi prijedloge manageru Centra,
    – pruža pomoć građanima pri kompletiranju podnesaka i upućuje ih na odgovornu službu za stručnu pomoć,
    – vrši naplatu pristojbe akata sukladno uredbi o uredskom poslovanju,
    – zavodi akte u propisane evidencije,
    – vrši združivanje akata,
    – dostavlja predmete i akte u rad nadležnim službama /službenicima,
    – vrši prijam i otpremu računa,
    – sačinjava izvještaje o kretanju podnesaka,
    – vrši razvođenje predmeta i akata,
    – vodi rokovnik predmeta,
    – vrši otpremu pošte,
    – obavlja poslove arhiviranja općinskih akata sukladno propisima,
    – vrši poslove sređivanja i čuvanja predmeta i akata u pismohrani općinske uprave,
    – rukuje s predmetima i aktima stavljenim u pismohranu.
    – izdaje na uvid registratorski materijal i arhivsku građu,
    – vrši otpisivanje i uništavanje nepotrebnog i zastarjelog arhivskog materijala,
    – obavlja i druge poslove koji se stave u nadležnost od strane šefa službe ili općinskog načelnika.

    d) Viši samostalni referent za društvene djelatnosti i branitelje iz Domovinskog rata obavlja sljedeće poslove:
    – pruža usluge građanima u Centru za pružanje usluga iz svoje nadležnosti, u skladu sa opisom poslova,
    – izdaje formulare i druge dokumente za koje je ovlašten,
    – rješava pitanja iz područja društvenih djelatnosti i predlaže mjere i programe u svezi sa razvojem
    – i unapređenjem stanja u oblasti društvenih djelatnosti,
    – uspostavlja suradnju sa javnim ustanovama i poduzećima, stručnim i znanstvenim institucijama, upravnim tijelima, udrugama i građanima u svrhu zajedničke provedbe programa i projekata iz oblasti društvenih djelatnosti,
    – izrađuje, vodi i održava propisane evidencije iz oblasti društvenih djelatnosti,
    – prati stanje u oblasti i surađuje s udrugama građana, te osigurava komunikaciju i protok informacija između njih i Općinskog organa uprave,
    – osigurava dostupnost informacija o javnim ustanovama, poslovanjima, turizmu, kulturi, ekonomskom stanju općine i srodnim zbivanjima,
    – organizira rad sa novinarima i javnošću,
    – pregleda dnevne novosti,
    – održava kontakte sa predstavnicima medija i plasira odobrene medijske izvještaje kroz relevantne komunikacijske kanale (web stranicu, info table, postere, biltene,)
    – promovira kulturne događaje u općini, koncipira kulturna zbivanja, prezentira godišnje kulturne ponude općine,
    – koordinira i daje smjernice građanima za rad kulturnih institucija, posebno knjižnica, škola i sl.,
    – pomaže pri organiziranju i pripremi posjeta domaćih i međunarodnih delegacija,
    – pomaže organizaciji obilaska općine, znamenitosti i ustanova,
    – operativno-tehnički surađuje sa prosvjetnim i športskim organizacijama i udrugama na području općine,
    – brine se za pomoć učenicima iz socijalno ugroženih obitelji,
    – u okviru općinske nadležnosti vrši operativno-tehničke poslove vezano za prosvjetu te razvoj i unaprjeđenje kulture i kulturalnog života, kulturne djelatnosti, zaštitu kulturne baštine na području općine i dr.,
    – u okviru općinske nadležnosti vrši operativno-tehničke poslove vezano za djelatnost društvenih organizacija i udruga građana u humanitarnoj oblasti, rad humanitarnih organizacija smještenih na području općine i surađuje s njima,
    – razvoj i unaprjeđenje športskih djelatnosti na području općine,
    – vrši operativno-tehničke poslove vezano za poslove skrbi obitelji poginulih i nestalih branitelja, ratnih vojnih invalida i branitelja iz domovinskog rata,
    – priprema i analizira podatke i dokumente koji su potrebni za obračun primanja korisnika i obračunava osobne i obiteljske invalidnine korisnika braniteljsko-invalidske zaštite,
    – vodi bazu podataka, ažurira i izdaje uvjerenja i druge akte o činjenicama iz ih evidencija,
    – vodi, kontrolira i usuglašava evidenciju po svim obračunima i dostavlja i razmjenjuje podatke s nadležnim institucijama i tijelima,
    – dostavlja podatke o broju podnesenih zahtjeva i druge podatke nadležnim institucijama i tijelima,
    – priprema spiskove korisnika za podjelu novčanih sredstva, te izradu rekapitulacija novčanih potraživanja,
    – prati obustave i ustege na primanja korisnika,
    – izdaje i ovjerava zdravstvene iskaznice i vrši prijave i odjave korisnika za zdravstveno osiguranje,
    – obavlja i druge poslove vezane za braniteljsku zaštitu,
    – obavlja i druge poslove koji se stave u nadležnost od strane šefa službe ili općinskog načelnika.

    3. Broj izvršitelja koji se prima u radni odnos

    a) Viši samostalni referent za lokalni razvoj, jedan izvršitelj,
    b) Viši samostalni referent za upravne poslove katastara, jedan izvršitelj,
    c) Viši referent za poslove pisarnice i pismohrane, jedan izvršitelj,
    d) Viši samostalni referent za društvene djelatnosti i branitelje iz Domovinskog rata, jedan izvršitelj

    4. Opći uvjeti za prijem

    Kandidat mora ispunjavati slijedeće opće uvjete propisane Zakonom:
    – da ima navršenih 18 godina života,
    – da je državljanin Bosne i Hercegovine,
    – da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak,
    – da je zdravstveno sposoban,
    – da ima vrstu i stupanj školske naobrazbe potrebne za obavljanje poslova radnog mjesta prema Pravilniku o unutarnjoj organizaciji tijela državne službe;
    – da u posljednje tri godine od dana obajavljivanja upražnjenog radnog mjesta nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
    – da nije obuhvaćen odredbom članka IX. stavak I. Ustava BiH.

    5. Posebni uvjeti

    Pored općih uvjeta propisanih zakonom kandidat mora ispunjavati i posebne uvjete:

    a) Viši samostalni referent za lokalni razvoj
    – VŠS, ekonomske struke,
    – 1 godina radnog iskustva,
    – položen stručni ispit.

    b) Viši samostalni referent za upravne poslove katastara
    – VŠS, pravni smjer,
    – 1 godina radnog iskustva,
    – položen stručni ispit.

    c) Viši referent za poslove pisarnice i pismohrane
    – SSS/IV stupanj, gimnazija ili društveni smjer,
    – 10 mjeseci radnog iskustva,
    – položen stručni ispit,

    d) Viši samostalni referent za društvene djelatnosti i branitelje iz Domovinskog rata
    – VŠS, ekonomski ili pravni smjer smjer,
    – 1 godina radnog iskustva,
    – položen stručni ispit.
    Zainteresirani kandidati uz Prijavu na Javni natječaj dostavljaju i potrebna dokumenta u orginalu ili ovjerenoj fotokopiji kojim se dokazuje ispunjenost općih i posebnih uvjeta:

    a) uvjerenje o državljanstvu;
    b) izvod iz matične knjige rođenih;
    c) uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka;
    d) diplomu o završenoj školskoj spremi ili drugi dokument (uvjerenje, potvrda, svjedočanstvo);
    e) uvjerenje ili potvrda o traženom radnom iskustvu;
    f) uvjerenje o položenom stručnom ispitu;
    g) ovjerenu izjavu da u poslednje tri godine od dana objavljivanja javnog natječaja nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u BiH;
    h) ovjerenu izjavu da nije obuhvaćen odredbom članka IX stav I Ustava BiH;
    i) liječničko uvjerenje ne starije od tri mjeseca, koje dostavlja izabrani kanditat po završetku izborne procedure.
    Javni oglas je otvoren do 21. 12. 2015. godine

    Prijavu na oglas, s potrebitim dokumentima, dostaviti osobno radnim danom od 08:00 -16:00 sati na protokol Općine ili putem pošte na adresu:

    Općina Domaljevac-Šamac
    Ulica Posavskih branitelja broj 148,
    76233 Domaljevac,
    s naznakom za „Javni natječaj za prijem djelatnika“

    Nepotpune i neblagovremene prijave neće biti razmatrane.
    Broj: 01-34-2348-1/15
    Domaljevac, 07. 12. 2015. godine

    Općinski načelnik
    Mario Jurkić

    spot_img
    spot_img

    Posljednje obavijesti